Tisdag.

Hallåj!
Vet ni vad, jag orkar ärligt talat inte göra en ny blogg för tillfället osv, så jag tänker fortsätta på den här ett tag till - om det nu går för sig. ********* spanar tydligen i min blogg osv, och även om jag väljer att lösenords skydda så tar dom sig in ändå. Iofs så kanske det inte ens hjälper att byta blogg o allt, dom lär ju hitta mig ändå. Bara för att dom vill få till någon skit osv, av det hela. Tyvärr säger jag, saker ni är ute efter att läsa om existerar inte i min blogg! :) Too bad, huh?

Nu talar jag i gåtor för alla er som inte vet vad det egentligen handlar om, men så får det vara, för jag tänker inte berätta i vilket fall som helst. Way too private, och tänker inte bli stämplad som Kr******, för det är jag inte.

Så jag fortsätter med den här bloggen, sen får vi se vad som sker.
Dags för kaffe! Puss

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ingen fara alls! :)

Nu har jag lagt till dig på Bloglovin iallafall :) Säg till när du har lagt till mig med!

2009-05-19 @ 10:43:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Blondiie

hehe ja man ska juh göra det =P

Ingen fara, jag har haft en liten bloggpaus själv för har verkligen inte haft tid att svara på kommentarer lr blogga eftersom jag jobbar så mkt nu. Men bloggar & svarar på kommentarer så fort jag kan & har tid =)



Ska du hitta på idag då? (: Kramis

2009-05-19 @ 11:06:33
URL: http://lifeofblondiie.blogg.se/

----------------------------

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0