Swim my darlings, swim!

Vet ni om att det är kanonväder idag, solen steker riktigt ordentligt - baby & jag har varit nere med hundarna vid sjön, låtit dom bada medans jag stekt i solen. Riktigt härligt! Är så grymt sugen på att ta mig ett dopp i sjön också, vilket jag ska göra - när som helst nu! Har ju trots allt redan tagit årets första dopp för nästan två månader sen. Så ingen bråtska att bada nu inte (;

Ska lägga in alla bilder i datorn nu, sen hamnar dom i bloggen. So, check it out soon!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Clin

Klart dom är, dom är ju lika mig :P

Ja, nu är det inte långt kvar till vi lämnar Sörmland, och dig! =( Kaffe står på "att göra listan" Ska bara försöka hitta en lucka till det med =( Har så mycket att göra. Men du vet var jag bor =)

Krogen!? Jo du, så lätt kommer du inte undan :P Jag flyttar inte till världens ände precis :P Kommer komma upp o hälsa på och du SKA komma ner till oss med!!



Kram

2009-05-25 @ 16:31:36
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: ävelicious

visst e den :)



åh vad mysigt!

har nyss varit nere på stan och fikat. ska iväg på träning nu, :D

2009-05-25 @ 17:54:40
URL: http://evehedberg.blogg.se/

----------------------------

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0