Urusel.

Godmorgon!
Sitter här som vanligt med morgonens kopp kaffe & ciggarett. Snart är det dags att sätta fart, duschen väntar. Det är ju som sagt Fredag idag! Jag har varit riktigt urusel senaste tiden på att både blogga, svara på kommentarer osv.. men tyvärr så är det precis så det kommer vara nu! Sommaren är ju typ här, och då sitter jag inte vid datorn o grejar lika mycket som under tråk-väder-dagarna, så.. ni får nöja er med den lilla dos av Elin ni får! :) Och inte nog med det: Jag ska faktiskt ta bort den här bloggen så småningom och köra igång en ny. Too bad for u..

Juste - är det bara jag som avskyr Lunarstorm? (tror inte det va..)
Visst var det bra förr och populärt, lite små kul. Men man växer ju ifrån sånt. Tack o lov kör folk med Facebook, Bdb och ja, Blogg :) Men kom igen; Stäng ner Lunarskiten istället.

Kommentarer

----------------------------

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0