Det gick ju inte så värst bra ..

Sådär ja, nu har jag duschat, kört hårinpackning o grejs.. Väntar på att håret ska torka så jag får borsta det, att använda hårfön är inte riktigt min grej. Och man SKA INTE borsta håret medans det är blött (det sliter). Men en timma kan jag nog vänta på att fixa i ordning mig. Tar ett par koppar kaffe till och njuter av fågelkvittren, hah! - Det där lät inte precis som mig, men men.. solen smyger lite smått trots att det blåser ute.

Jag tänkte skriva upp Positiva saker om mig, samt Negativa. Men vet ni vad? Det gick inge vidare, kom inte på så värst mycket - trots att jag vet att jag har många positiva sidor, och en hel del negativ. Kanske bara svårt att sätta ord på dom? Ja, så måste det nog allt vara.. :) Usch! Nu vill jag bara fylla år, dels för att faktum är att jag trots allt blir myndig då, ingen har rätt att säga: barn till mig (haha!) JAG ÄR VUXEN! Sen så får jag ju ut lite pengar då, och det är ju aldrig fel ;) Och ja, ni vet .. Ska iallafall bli enormt skönt på många sätt.

Nej - dags att greja! PUSS ;*

Kommentarer

----------------------------

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0